جایگاه پشتییانی فروشگاه اینترنتی در کسب و کار ها چیست ؟
اگر شما هم یک فروشگاه اینترنتی دارید ،
حتما تا به حال برایتان پیش آمده که احساس نیاز به این نوع پشتیبانی کنید
یک سایت فروشگاهی که شامل محصولاتی است که مشتری بتواند بعد از بررسی کردن جزئیات محصول ،
از آن خرید کند ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که درادامه آنها را بررسی میکنیم
مشکل در ثبت و تایید سفارش ؛
یکی از مشکلاتی که توسط پشتیبان فروشگاه اینترنتی رفع می گردد ،
مشکل ثبت سفارش است که وجود این مشکل ممکن است موجب ریزش و بی اعتمادی مشتری های شما بشود .
به روز رسانی قیمت ها و محتوا ؛
چالش دیگری که صاحبان کسب و کار های اینترنتی با آن مواجه هستند ،
مسئله به روز رسانی قیمت ها و تطبیق لیست کالا و انبار است که توسط یک پشتیبان انجام می شود .
گزارش خرید و سفارش ؛
شاخه سومی که یک پشتیبان فروشگاه عهده دار است ، تهیه گزارشات مختلف است .
این گزارشات عبارت اند از :
تهیه گزارش سفارش ها
خروجی گزارش آمار خرید
گزارش آمار فروش از محصولات مختلف
از کجا پشتیبان فروشگاه اینترنتی استخدام کنیم ؟
پومیر برای این مشکل شما هم راه حل پیش بینی کرده است .
نیرو های بخش پشتیبانی فروشگاه ، آماده خدمت گذاری به کسب و کار شما هستند
کافیست یک سر به بخش طرح ها بزنید و خدمات مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید
همچنین اگر هنوز در انتخاب این خدمت تردید دارید
میتوانید به بخش مشاوره رایگان رفته و با تکمیل فرم مربوطه ،
منتظر تماس تیم مشاوره پومیر باشید